Гарантія та сервіс

Надання гарантії на товари

Наш магазин надає гарантію на придбані у нас товари, що підтверджує відсутність у цих товарах виробничих дефектів. Термін гарантії може становити від 1-го до 120 місяців, залежно від вказівок виробника товару та його сервісної політики. Термін, під час якого діє гарантія, вказується в описі кожного з товарів, які є в каталозі на нашому сайті. На підтвердження гарантійних зобов’язань клієнт отримує гарантійний талон виробника товару або гарантійний талон від нашого магазину. Під час отримання товару на руки клієнт повинен перевірити комплект поставки та відсутність дефектів на комплектуючих (повнота комплекту товару визначається його описом або посібником з експлуатації).

Гарантійне обслуговування товарів

За гарантійне обслуговування товарів, придбаних у нашому магазині, відповідають спеціальні сервісні центри, сертифіковані та авторизовані для цієї роботи компаніями-виробниками. Контактні дані цих сервісних центрів містяться на гарантійних талонах, які додаються до товарів, що купуються. Для того, щоб мати можливість, у разі потреби, безкоштовно скористатися гарантійним обслуговуванням, потрібно мати гарантійний талон, в якому зазначено:

  • модель товару;
  • серійний номер товару;
  • гарантійний термін товару;
  • дата продажу товару.

Гарантійний талон необхідно зберігати протягом усього терміну експлуатації товару. Термін ремонту виробу, що вийшов з ладу, визначають фахівці відповідного сервісного центру. Якщо у клієнта виникають проблеми при зверненні до уповноваженого сервісного центру, він може звернутися до точки продажу товару для отримання допомоги.

Обмін та повернення товарів

Відповідно до «Закону про захист прав споживача», клієнт має право обміняти або повернути придбаний у нашому магазині товар протягом 14 днів з дня покупки. Для того щоб скористатися цим правом необхідно, щоб:

  • ТОВАР НЕ ВИКОРИСТОВУВАВСЯ протягом часу перебування у клієнта та не мав фізичних слідів використання, таких як подряпини, сколи, потертості чи інших ушкоджень;
  • товар був повністю укомплектованим, відповідно до заводського опису, а цілісність його упаковки була порушена;
  • товар зберіг усі нанесені на нього ярлики, лейби та інше заводське маркування.

Якщо придбаний у нашому магазині товар виявився неробочим, то його обмін або повернення протягом передбачених законом 14 днів може бути здійснено лише на підставі укладання авторизованого сервісного центру про те, що умови його експлуатації не були порушені.

Особливі гарантійні випадки

Під особливими гарантійними випадками мається на увазі відсутність можливості сервісного центру відремонтувати товар, що знаходиться на гарантії, а також випадки, коли гарантія взагалі не надається.

Якщо протягом терміну гарантії товар, придбаний у нашому магазині, виходить з ладу через виробничі дефекти і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми зобов’язуємося обміняти даний товар на аналогічний або повернути за нього гроші клієнту. Для цього необхідно надати нам товар у повній комплектації, його гарантійний талон, документ про оплату та укладання сервісного центру про його «особливі недоліки».

В окремих випадках гарантія товару може не надаватися. Авторизовані сервісні центри мають право відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушені присутні на товарі гарантійні пломби;
  • присутні механічні або інші ушкодження, що виникли через умисні або необережні дії клієнта або третіх осіб;
  • не дотримувалися правил експлуатації, описаних у відповідних документах, що додаються до товару;
  • вироблялося несанкціоноване розтин корпусу виробу, його ремонт, змінювалися внутрішні комунікації та компоненти, конструкції чи схеми;
  • гарантійний талон не містить усієї необхідної інформації або неправильно заповнений;
  • серійний номер виробу змінений, стертий або не може бути визначений.

Гарантія не поширюється на такі несправності:

  • природне фізичне зношування або закінчення ресурсу виробу;
  • випадкові механічні пошкодження, отримані через дії клієнта або третіх осіб, а також пошкодження, що виникли через недбале ставлення або застосування (попадання всередину рідини, пилу, сторонніх предметів тощо);
  • ушкодження, отримані внаслідок впливу стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, заподіяні виробу аварійним підвищенням або зниженням напруги в електричній мережі або неправильним підключенням до електричної мережі;
  • пошкодження, спровоковані дефектами та несправностями системи, в якій застосовувався цей товар, або які з’явилися після з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • ушкодження, що виникли внаслідок використання товару не за його призначенням, або внаслідок порушення правил його експлуатацій;
  • використання програмного забезпечення, яке не входило до комплекту постачання товару.
Всі результати пошуку